loyalty.jpgJúniusi első rendezvényünkön a Loyalty to Art kezdeményezést mutattuk be, amely a tudatos művészetfogyasztókat, a vállalkozásokat és a művészeket tervezi összekötni az összes fél számára kedvező módon. Az eseményen a résztvevők megnézhették a program első eredményét, Grecsó Zoltán Willany Leó kollektívájának táncetűdjét is, amely a hiraeth fenntartható divatmárkával és a Szimpla Kert tehetségkutató programjával együttműködésben jött létre. A posztban a beszélgetés és maga az etűd is visszanézhető.

 

A projekt 2020-ban, négy ország – Magyarországon kívül Olaszország, Horvátország és Görögország – összefogásában, a Kreatív Európa támogatásával indult. Olyan módszertant dolgoztak ki, amely a helyi vállalkozásokat, a különböző művészeti ágakban alkotókat és a közönséget fogja össze. Lényege, hogy a közönség különböző szolgáltatásokra fordított kiadásaival támogathatja a művészeket.