Logo Pic
Szepessy Erika 2024. szeptember 29.

AKKOR KELSZ AMIKOR A NAP - UTINAPLÓ AZ ÉLETHEZ III.

Dunakanyar kör - 3. Nap

Képzeld el, hogy egy pici sátorban alszol. Most ez a házad. Reggel, amikor felébredsz, minden békés. Csak Te vagy és a part, és az ébredező természet. Új világba csöppensz. Mert minden nap lehet egy új élet és egy új világ!

Az utolsó nap is tartogatott kihívást, de már az "E.T." haza érzés volt benne. A meleg volt a legnagyobb nehezítő faktor, valamint hogy nem volt telefonom, se térképem. Persze voltak régi emlékképek, és éber figyelem, így kaptam jeleket merre menjek. Jöjjön hát e mai rövid történet.

3.NAP (Esztergom - Párkány - Ipolydamásd - Szob - Vácduka kb 65 km)

6 óra körül ébredhettem újra. Kibújtam, és láttam hogy jobb oldalon piroslik az ég! Pont elcsíptem a napfelkeltét! Annyira boldog voltam. Csodás volt ott lenni a parton, most már teljesen egyedül. Vicces, mert tavaly reggel érkezett mellém egy horgász, most meg este.
A telefonommal sikerült még készíteni pár képet, aztán teljesen elfeketedett. Na sebaj. A fotós pasi tegnap azt mondta, először tanuljak meg a szememmel fotózni. Figyeljem meg más szemszögből a dolgokat. Mondtam is neki, hogy a munkám is erről szól. :)

6:45-kor elindultam, tényleg nagyon közel voltam Esztergomhoz már, és jó, hogy nem mentem tovább helyet keresni, mert sok hely foglalt volt már. Megálltam vizet venni a bicikli út melletti kútból, és ott lettem figyelmes egy térképre. Jelzett egy bicikliutat Heleba felé, így ki tudtam hagyni az alacsonyrendű útszakasz kb 70 %-át is! Szuper kilátás volt a Bazilikára a párkányi oldalról átkelve a hídon. A "bringaút alias gát is teljesen üres volt szinte. Egy vasúti híd alatt összefutottam egy kutyát sétáltató hölgytől, hogy tuti jó irány tartok-e azért. Ez az út visz el az új hídhoz? Mondta, hogy igen.

Fura volt telefon és papírtérkép nélkül menni. Igaz voltam már erre, de képtelen vagyok visszaemlékezni mikor voltam itt egyedül, de mégis. Legalább papírtérképem lett volna. Szerencsére a táblák jól vezettek, és később mind a Szlovák és az Ipolydamásdi oldalon is ugyanaz a tájékoztató térkép fogadott ami még Esztergomban a játszóteres kútnál.

Ahogy a hídon átkeltem Szobnál bementem a boltba. 9:16 volt, ezt a blokkról tudtam meg. Majd a parton megreggeliztem. Kb 10 órakor mentem tovább, pár helyen még megálltam. Zebegényben fogat mosni mert rájöttem, hogy elfelejtettem. Nagymaroson pisztáciás tejitalt inni. Verőcén ettem egy fagyikelyhet. Vácon pedig a Komp és játszótér melletti kútnál bedugtam a fejem a víz alá, mindenem összevizeztem, és csurom vizesen tekertem tovább. Eszméletlen meleg volt, de akkor már hajtott az "E.T. haza vágy!" Eszembe jutott, hogy ki szeretnék jegyzetelni egy pénteki kurzust, amit lehet csak este 8-ig érek el. Az utolsó pár óra kicsit már pszichésen is a visszarázódás volt. Végül 14 órára értem haza.

ÖSSZEGZÉS:

Három nap sikerült kiszakadni és elindulni újra egy mini kalandra. Eljutottam Ildihez. Beszélgettem egy csodás érdekes fazonnak, aki inspirált a jövőbeli terveihez. Újra egyedül aludtam sátorban, még jobban kilépve a komfortzónámból. (Tavaly tudtam, hol fogok aludni.)

3 nap, összesen 180 km, nem sok, most pont elég volt ennyi. Szuper volt, hogy nem volt sok cuccom.

Tanulságok:

Jobb lett volna messzebb az otthonomtól. Ettől függetlenül vannak még itt a környéken emberek akikhez szeretnék menni. Ahogy anno is 2012-ben a terv az volt, hogy 4. nap pihenőnap, vagy mini nap legyen, most is azt éreztem, hogy jó lesz megállni. Bár lehet ha ismeretlen a táj ez nem így van. Tavaly ezt nem éreztem, pont azt volt bennem, hogy most lendültem bele.

MI AZ AZ ÉLETUTAZÓ PROGRAM?

A munkám coachként is egy utazás az emberekkel, és egy szuper program keretében kisérhetem őket. Egy folyamat ami mindent átír és transzformál. A lelked és az EGO-összehangolásáról  szól. Valamint arról, hogy megismerd a saját téves működésedet, hitrendszereidet. Ha rá tudsz nézni, fel tudod ismerni. Meg is tudod változtani.

A módszer nevének azt adta LEGO, mert a "Lélek" és "EGO" hangolásáról szól, használva azt a sok eszközt és módszert amit az évek alatt megtaláltam. Szétszedjük a személyiséged kis darabokra, majd valami újat építünk, Beépítve új elemeket is az életedbe és az énedbe.

Írok róla hamarosan egy külön bejegyzésben, de addig is ha érdekel kattints a fenti link valamelyikére és tudsz olvasni róla. (Rólam, Kapcsolat)

Vissza a címlapra
Apuleius • 5 nap
A Cagliari elleni mérkőzés
Apuleius • 1 nap
Adj egy ötöst! - A hét 5 új rock/metal dala 2024/Vol39.
sunthatneversets • 10 nap
Cikkek a címlapról
Barangolás Budapest határában a Kevélyek körül
Letekintés az Oszoly sziklás ormáról Csobánkára A TÚRA ÚTVONALÁNAK SZINTMETSZETE A túra útvonala a Google Térképen A túra útvonala GPX formátumban A TÚRA JELLEMZŐI - Megtett távolság a kitérőkkel együtt: 16,71 km (turista GPS-sel mérve)- Szintemelkedés/lejtés a kitérőkkel együtt: 732/732 m …
Olvasói élménybeszámoló Salzburg tartományból és környékéről - 1. rész
Következzen blog olvasóm, Zsák András fényképes élménybeszámoló sorozatának 1. része.A riport helyszínei: Pinzgau, Pongau, Hohe Tauern és Zell am See – Kaprun régiók, Saalbach-Hinterglemm települések.   Bevezető Munkahelyi kiégésemet kezelendő, szezonmunkát vállaltam a nyáron Pinzgauban,…